4.3.2016 14:09:39 X__X
Re: To ja zase snůška keců
Na prvním stupni si to možná představit dovedu, ne teda asistenty, protože to je v každém případě rušivý prvek, ale dovedeš si představit výuku chemie, fyziky, jazyků? Jedna skupina frontálně, dvě děti s asistenty? Já ne. laborky z chemie pro 30 žáků jsou pro učitele fakt náročné i bez inkludovaných žáků. no a vzhledem k tomu, že se bavíme o dětech s mentálním deficitem, tak je otázka, nakolik by pro ně vůbec vzdělávání na druhém stupni běžné školy mělo smysl, protože stejně by si nejspíš po celou dobu vyučování dělaly něco úplně jiného, než zbytek třídy
aspoň když to beru podle spolužačky nejstarší dcery - čím víc na prvním stupni děti postupovaly s výukou, tím víc ta spolužačka trávila čas se svojí asistentkou jinými činnostmi - nákupy, prací v kuchyňce, nácvikem sebeobsluhy... prostě praktickými věcmi, které do života bude potřebovat víc, než znalost českých panovníků (třeba). a ačkoli maminka vypadala velmi spokojeně, na druhý stupeň už dceru v běžné škole nezapsala.
Odpovědět