15.6.2005 12:24:09 Líza
Re: Botičky
No nevím, s tím nastavením systému reklamací...
Přinesu boty prošlapané skrz, jedná se o podrážku, nikoli sešláplé paty nebo podobně, velikost 23 - dvouleté dítě, účtenku měsíc starou a první otázka prodavačky zní (pohcybovačným tónem): No co jste s tím jako dělali? No to nevím, jestli vám tohle vezmu.
Tak jsem si vyžádala vedoucí. Nicméně ani ona mi peníze nevrátila, vzali boty do opravy (kvalitu opravy popisuji níže), vrátili po měsíci a to užbyly dceři tak jako tak malé.
Takhle si správné nastavení reklamací nepředstavuju, a mě i naši rodinu jako zákazníky tak Baťa ztratil.
MMCH, byly to už třetí naskrz prošlapané dětské boty od Bati za dva roky. To už o něčem svědčí, jestli tedy nedávají na podrážky materiál, který vydrží to, že se v těch botech CHODÍ, pak asi nejde zrvona o kvalitní boty.
Odpovědět