Takhle asi ne!
Zcela zbytečné trápení předškoláka. Co bude dělat v první třídě, když už bude všechno znát?! Samozřejmě, pokud se dítě ptá nebo chce samo vyvíjet tuto aktivitu, je situace jiná.
Osobně jsem pro mírné procvičování v závěru prázdnin, zvláště pak u dětí po 1.-3. třídě. Učiva bývá docela dost, mnohdy ho během roku ve škole dostatečně neupevní (zvláště ke konci školního roku). Takových 15-20 min. denně posledních čtrnáct dní dle mých vlasních zkušeností usnadní přechod prázdniny-školní povinnosti a zabrání tomu, že rozjívené dítko "slízne" hned ze startu špatnou známku, která je, zvlášť po prázdninách, demotivující. Potom bude stejně nutné s dítětem procvičovat a opakovat, ovšem už ve školním roce, kdy bývá časový harmonogram napjatější a našinec nervóznější a kdy navíc přibude nově probíraná látka. Pokud dítě nemá dokonale zvládnuty základy, těžko na nich pak dál něco stavět.
Odpovědět