17.7.2005 12:19:50 Jan, 40 roků
Buďme soudní
Komunikace mezi lékařem a pacientem je nesporně základ jejich vztahu a tam, kde chybí, je to špatně. Na druhé straně, můžeme vyžadovat jen to, za co si platíme. Když si uvědomíte, že lékař má na tzv. cílené vyšetření 30 minut a že je honorováno prostřednictvím zdravotní pojišťovny částkou cca 200 korun, ze kterých musí lékař zaplatit nájem, zdravotní sestru, telefon, připojení na internet, papír, barvu do tiskárny, úklid ordinace, ... nemůžeme čekat zázraky. Když půjdete k advokátovi, který Vám bude jen radit, a to narozdíl od lékaře téměř bez jakékliv trestně právní zodpovědnosti, zaplatíte mu cca 1500 korun jen za to, že se s Vámi vůbec začne bavit. Proto, plaťme si své lékaře stejně jako právníky a potom od nich vyžadujme perfektní servis, bez toho prvního je to však nemorální - ne od lékařů, ale od nás pacientů!
Odpovědět