16.12.2005 19:30:27 Alena Damijo
Z pohledu ucitelky
To je naprosto presny - je rozdil, jestli poznamky dostava pul tridy, nebo jen jeden ci dve deti.
Jako ucitelce je mi naprosto jasny, ze nektery deti jsou zivejsi a nedokazou se moc dlouho soustredit a potrebujou zaujmout vic nez ostatni. Mam ted ale treba ve tride jednoho takoveho klucinu, pri matice a jazykovede pracuju prevazne s nim a jeste jinym klukem a to formou her - pocitat se ucime treba tak, ze hrajeme Clovece, nezlob se. Klucika to ohromne bavi, ale i prestoze jsme jenom tri, dokaze vstavat ze zidle, brat veci, ktery nema, pretahovat se. A to presto, ze jsem hned vedle neho, kdyz je "na volne vode", tak mame jeste vetsi problemy, s agresivitou ap. A s maminkou o jeho chovani mluvim pravidelne.
Jinak chci dodat, ze s kazni problemy nemam, takze tady ten problem asi nebude.
A posledni poznamka - deti se sice uci ve skole, ale pokud rodice na to nenavazou doma, tak je ucitele moc nenauci, a nelze si pak stezovat na ne. Takze pokud moje dite neumi pocitat, je treba zjistit, jestli to ty ostatni deti umi, a pokud ano, silne se zamyslet nad tim, co delam pro lepsi pocty ditete ja.
Odpovědět