| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k článku Naše děti jsou pod vlivem. Pod vlivem reklamy.

27.11.2007 3:45:50 Michaela+Nina 2/05

Re: stiznost do CT

Macyno, nesmis psat do CT ale na Radu pro rozhlasove a televizni vysilani. To se tyka vsech stiznosti souvisejicich s tim, jestli se neco ma nebo nema v televizi vysilat. Televize ma z reklamy zisk a odpovida ti pravnik, ktery se ridi podle zakona a ne podle etiky.

Jinak co se tyce vlivu reklamy je blahove myslet si, ze reklama vliv nema. Ja osobne si myslim, ze jinak nez medialni vychovou z toho vyjit nejde. Ale to porad neznamena, ze lidi budou vuci reklame odolni. Souhlasim ze je to forma manipulace a dodavam ze zakerne manipulace, protoze se v reklame doslova topime. Reklama v televizi je jen zlomek toho mnozstvi, kterym nas na kazdem kroku bombarduje. A oproti vlastni televizi ty vsechny billbordy a polepeny (nekdy dokonce i hluk tvorici) tramvajovy zastavky, televize za vylohou poustejici reklamy, televize v restauracich, bannery na internetu atd atd atd vypnout nemuzeme. Kdyby reklama nebyla ucinna, tak by napriklad lidi co ji vyrabeji nedostavali takove honorare. Funguje totiz na jednoduchem principu latentniho uceni - kazda zkusenost se nam uklada do pameti. A kdyz potkame zbozi, ktere jsme videli v reklame, pripada nam zname a proto mu vic duverujeme nez zbozi, ktere v pameti nemame. Pokud je v pameti spojene s nejakou pozitivni emoci tak to tu duveru jeste vic posiluje. Tahle pamet nerozlisuje, jestli jsme to opravdu zazili, nebo jestli nam to nekdo vypravel. Je to velmi vyhodne pro preziti. A da se to dobre zneuzivat pro kseft...
Otazka je ale, co se s tim da delat? Mam takovy dojem, ze odjet za bacou taky neni reseni, protoze dite, ktere vyroste v lese, nemusi byt v dospelosti vuci reklame odolnejsi. Muze to byt prave naopak protoze pak muze byt treba vic naivni...
Myslim si, ze je hlavne velmi dulezity jasny hodnotovy system rodicu, protoze pak se to, co rika reklama, da s temi hodnotami porovnavat a je o co se oprit. Vzdycky je lepsi bavit se o konkretnim obsahu nez o tom, ze reklama obecne je zlo. Jen pres konkretni argumenty se muze dite (a ostatne i dospely) naucit kriticky myslet. Jde jen o to, najit ten spravny jazyk podle veku ditete.
Ja osobne napriklad prirovnavam reklamy a hlavne hypermarkety k pernikove chaloupce...
Odpovědět
Názory k článku (71 názorů)
Trochu více pozornosti Anadar 20.11.2007 9:59
*Re: Trochu více pozornosti suzann 20.11.2007 10:24
*Re: Trochu více pozornosti Lizzie 20.11.2007 10:36
**Re: Trochu více pozornosti Milada. 20.11.2007 10:57
***Re: Trochu více pozornosti Marami 20.11.2007 12:39
****Re: Trochu více pozornosti Stáňa a dva kluci 20.11.2007 13:32
***Re: Trochu více pozornosti Vaclavka 20.11.2007 14:13
****Re: Trochu více pozornosti Milada. 20.11.2007 14:22
*****Re: Trochu více pozornosti Rani 20.11.2007 16:47
******Re: Trochu více pozornosti Milada. 20.11.2007 19:18
*****Re: Trochu více pozornosti MSteflova 20.11.2007 18:30
******Re: Trochu více pozornosti Milada. 20.11.2007 19:19
*******Re: Trochu více pozornosti MSteflova 21.11.2007 20:47
*****Re: Trochu více pozornosti Eva 21.11.2007 9:26
******Re: Trochu více pozornosti Milada. 22.11.2007 10:29
*****Re: Trochu více pozornosti Jirka Sirka 21.11.2007 9:31
******Re: Trochu více pozornosti Milada. 22.11.2007 10:26
*******Zaměstnej ji Jirko!!! Rani 22.11.2007 16:45
********Re: Zaměstnej ji Jirko!!... Milada. 22.11.2007 23:0
***Re: Trochu více pozornosti Lizzie 20.11.2007 17:19
****Re: Trochu více pozornosti Milada. 20.11.2007 19:19
*****Re: Trochu více pozornosti Lizzie 21.11.2007 18:55
******Re: Trochu více pozornosti Lizzie 21.11.2007 18:59
*******Re: Trochu více pozornosti Milada. 22.11.2007 10:24
********Re: Trochu více pozornos... Lizzie 22.11.2007 12:2
*Re: Trochu více pozornosti Jiřina+Honzík 4 roky 21.11.2007 14:8
Reklama Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 20.11.2007 12:36
*Re: Reklama suzann 21.11.2007 7:16
koník co řehtá :-)))))))))) kveta19 20.11.2007 14:37
*Re: koník co řehtá :-)))))))))) Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 20.11.2007 18:3
Díky za článek... MM, 2 kluci 20.11.2007 14:54
*Lék proti reklamě Markéta 20.11.2007 15:19
stiznost do CT macyna 20.11.2007 15:37
*Re: stiznost do CT Jane 20.11.2007 16:45
**Re: stiznost do CT Sova 20.11.2007 18:1
***Re: stiznost do CT Jarma (dvě děti) 20.11.2007 20:13
***Re: stiznost do CT severanka 20.11.2007 23:46
***Re: stiznost do CT Jana (Kačka 11/03+Matýsek8/05) 21.11.2007 8:48
**Reklama není zábava Petr 20.11.2007 20:31
**Re: stiznost do CT annah-2 22.11.2007 14:13
*Re: stiznost do CT Kateřina, 2 děti 5 a 6 let 20.11.2007 17:50
**Re: stiznost do CT suzann 21.11.2007 7:24
*Re: stiznost do CT babalon 20.11.2007 17:55
*Re: stiznost do CT Romana 20.11.2007 18:30
**Re: stiznost do CT M,Christina+Dean 20.11.2007 21:52
***Re: stiznost do CT Evelyn1968,2děti 20.11.2007 22:39
****Re: Televize Ála 22.11.2007 13:51
*****Re: Televize Markéta, syn 5 l. 22.11.2007 18:45
******Re: Televize Ála 22.11.2007 19:4
*****Re: Televize pořád - kupte bez... Helinečka 29.11.2007 10:54
**Souhlasila bych s tebou... Katka,kluci 5 a 8 21.11.2007 9:18
*Re: stiznost do CT Michaela+Nina 2/05 27.11.2007 3:45
Bindeez Radka + 2 20.11.2007 18:47
*Reklama zen 20.11.2007 21:8
*Reklama zen 20.11.2007 21:8
**Omezení reklamy má strana 4 vize Heidi 20.11.2007 21:14
***Srovnani ceska- italska televize Petra, Chiara 26.11.2007 13:44
**Re: Reklama suzann 21.11.2007 7:29
***Re: Reklama Jane 21.11.2007 8:49
****Re: Reklama kveta19 21.11.2007 19:42
*****Re: Reklama Jane 22.11.2007 8:59
*Re: Bindeez Bulik 21.11.2007 19:47
Kdyby jen děti... Petrajda 21.11.2007 23:32
*Re: Kdyby jen děti...--reklama na jidl... kveta19 22.11.2007 8:9
**Re: Kdyby jen děti...--reklama na ji... Petrajda 22.11.2007 15:14
***Re: Kdyby jen děti...--reklama na ... kveta19 22.11.2007 17:6
****Re: Kdyby jen děti...--reklama n... Evelyn1968,2děti 26.11.2007 0:42
*****Re: Kdyby jen děti...--reklama... kveta19 26.11.2007 11:25
Veřejnoprávní televize Repulsion 23.11.2007 12:5
*Re: Veřejnoprávní televize Michaela+Nina 2/05 27.11.2007 4:56
Simpsons Pavel Ká 28.11.2007 14:9

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.