9.10.2009 21:27:56 Del
Re: call centrum - aktivní telemarketing II
záleží pro jakou firmu to budeš dělat a za jakých podmínek. Já to dělám v bance. Na lidi si nemůžu stěžovat,jasně někdy jsou nepříjemní a někdy naopak úžasně milí. U nás jde o to,že musím plnit určitý plán, pokud ho nesplníme (neuzavřeme určité množství smluv) pak nám hrozí v nejkrajnějším případě vyhazov. Tak není divu,že jsme jako volající dost neodbitní
Zatím mi to vyhovuje jako práce, neb to lze skloubit s RD, je to přiměřeně placeno, mám výborný kolektiv a objevila jsem v sobě netušené dovednosti
Hlavně se dobře naučíš mluvit, budeš pohotová. Jako přestupní místo k něčemu lepšímu je to idální. Jako dlouhodobá práce ne, tedy pro mě ne. Ale kolegyně už to dělají několikátým rokem,takže někdo se v tom opravdu najde.
Odpovědět