Re: Angličtina pro předškoláky - má to smysl?
Půl hodiny týdně je skutečně málo - na druhou stranu ale aspoň dítě pochopí, že existují i jiné jazyky než čeština.
Syn chodil na Aj ve školce 2x půl hodiny týdně - nic se prakticky nenaučil. Pak chodil do jazykové školy 1x 60 min a naučil se toho poměrně dost (ve smyslu slovíček, reagovat na otázky ale moc neumí) - to jsme ale dělali aj každý den alespoň 10 min doma - pexesa, hry, divadélko apod.
Dcerka, která tomu vloni ve svých 3 letech doma asistovala a vůbec se skoro neprojevovala - jen poslouchala, umí prakticky totéž, co syn - jen méně mluví, ale rozumí.
Co tím chci říci - 1. když se hodina týdně rozloží do 10 min každý den je to mnohem efektivnější, 2. dítě nejprve porozumí, pochytí slovíčka, (naučí se je pasivně), pak je teprve s odstupem času začne používat aktivně - je to totéž, jako když se miminko učí mluvit česky - hodně rozumí, moc nemluví. Nelze čekat, že dítě po školkové angličtině bude mluvit ve větách, ale nějaký pasivní základ by si odnést mohlo.
Odpovědět