14.11.2009 11:27:01 Milada.
Re: Děti znechucené výukou hry na nástroj
sedamysko,
jsme tady s angličtinou dost OT, ale stejně se zeptám.
Píšeš o velké skupině - dobře, beru. U nás jich tedy může být nejvíc 23, v počtu 24 už jsou děti půlené a to je teda 12 dětí (což přece není velká skupina).
A teď přijde to hlavní ta výuka - jak je možné, že není škola ochotná udělat aspoň nějaké malé rozřazení dětí??
Panebože, kdyby se třeba rodičům dal domů papír - chodilo Vaše dítě někdy na AJ/je někdo z rodiny rod. mluvčí/vyjádření třídní učitelky, jestli je dítě pomalejší-rychlejší-nebo třeba s nějakou SPU/atp. ??
Škola tvrdí, že to u třeťáků /když s AJ začínají/ není potřeba
A to jsou prostě bludy, neboť do stejné školy k prakticky stejným učitelkám /ty učitelky tam dosud učej/ mi chodilo starší dítě a u toho mi učitelka na třídních schůzkách /ve třetí či ve čtvrté/ říkala: Vaše dítě mi tu spí a nudí se mi tu. On všechno umí. V té jeho skupině mám 12 dětí, z toho 8 jich je různých dyslektiků a dětí s SPU, pak tu mám Vaše dítě a další 3, které by potřebovaly ject s učivem rychleji.
Já už 20x musela probrat s těma dyslektikama barvy a členy rodiny a názvy nábytku a Vaše dítě to samozřejmě nebaví, chápu, že se nudí, když to umí už několik let. Ale já se musím věnovat všem dětem. To je taková škoda, že se to na začátku nerozdělilo podle znalostí.
Tohle mne vadí a i moje mladší (třeťák) zažívá to stejné, co to starší. Přijde s testem a říká: Mami, psali jsme na barvy, já jediná měla všechno správně, ostatní měli plno chyb, máme se to naučit znova, pozítří to píšeme znovu
Odpovědět