12.12.2009 11:08:12 zerat
Re: A jak jste to řešili do teď???
Když podle mě už čtyřleté dítě, které chodí do školky by se mělo zdokonalovat a ne slyšet od maminky, že je všechno úžasné, krásné, dokonalé když to není pravda
Naopak, co jsem četla a co slyším i od pedagogů, tak by se mělo třeba na obrázku říct jééé ten nosánek a ouška se Ti moc povedly, ale koukej, tady jsi to trošičku odbyla, že?
Nebo ty ručičky přece umíš už i líp, že? =Myslím, že jakmile dítě zjistí, že je chválený za vše a přitom v MŠ už mu děti a třeba i paní učitelka řeknou, že ono to s tím jeho třeba kreslením není úplně až tak jak říká maminka, tak ho to spíš může "utápět" a nebo mu může začínat růst nezdravé sebevědomí. U dvouleté tohle neřeším, tam chválíme všichni včetně šestileté každý čmáranec, který zvládne, každou stavbu, kterou zvládne... ale u čtyřletého dítka už bych naopak motivovala a příp. učila jak by to šlo líp a aby koukala okolo sebe a třeba zjistí, že někdo to či ono maluje jinak a líp a ona se z toho může naučit to či ono
Jůůůů teď nám tu padají sněhové "trakaře"
Odpovědět