8.2.2010 9:45:11 hannyss
Reklamace - metrážové zboží
Prosím o radu. Přes jeden internetový obchod jsme si objednali závěsy a záclony. Záclony jsou v pořádku, odpovídají zboží v katalogu, ale u závěsů nesedí barva. Jimi uvedená barva Teracota to není v žádném případě, ani neodpovídá barvě na obrázku v katalogu. Na email zatím nereagují. Na stránkách uvádí - "Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně na adresu pobočky do 3 dnů". Balík došel v pátek, pokud jej odešlu dnes, do lhůty se vlezu. Myslíte, že mám nárok na vrácení peněz i v takovémto případě? Už jste se s tím někdo setkal? Děkuji, Hana
Odpovědět