17.4.2010 10:58:26 Lassie66
Re: Nedůvěra v lékařský postup a názor druhého odborníka
Naprosto chápu první část příspěvku. Vždy je důležité znát názory obou stran a je jasné, že každý má svou subjektivní verzi. Mohla bych pouze poslat kopie obou zpráv, jednání lékaře je věc, kterou doložit nemohu.
Nemohu souhlasit s částí druhou, ovšem to bych opakoval dokola, co jsem již psala. Lékařka mi sdělila to, co jsem z ní "vytáhla". V podstatě své závěry sdělovala sestře, po ušním vyšetření se na sestru podívala a kroucením hlavy jí oznámila, že nález není v normě. To mě znejistilo a začala jsem se vyptávat. Buď jsem za lékařkou běžela a ptala se jí, když si sedla, skoro nezvedla oči od psaní zprávy, odpovídala mi stručně a bez ochoty něco podrobněji vysvětlit. Primář oddělení má na Znamylekar.cz hodnocení špatné, dvě ze tří hodnocení si stěžují na jeho aroganci. Takto to vnímám i s jeho podřízenými. Během všech tří návštěv došlo k nějaké potyčce mezi čekajícím v čekárně a personálem. Měla jsem možnost vícekrát sledovat, jak personál reaguje a jak s pacienty jedná. Ač byla čekárna nacpaná k prasknutí, přesto ve dvanáct přestali volat pacienty dovnitř, personál nevycházel. Dveře se otevřely až za hodinu. Na dveřích nebylo nic o polední pauze, personál se ani nepokusil oznámit čekajícím, že se pracovní doba přerušuje...atd.
Podstatné je jedno - je důležité, aby pacienti či jejich rodiče věděli o možnosti vyžádat si druhý názor, aby vůbec měli možnost druhý názor dostat a aby důvěřovali své intuici.
Odpovědět