Re: Co dělat, když prodávající nekomunikuje?
Já jsem onehdy nakupovala na MMB, paní v podmínkách nic o zpoždění zasílání neměla, tak jsem byla v klidu. Napsala mi sice, že mi zboží pošle 20.10. 2010, ale to jsem považovala za chybu, byl duben, tak jsem si říkala, že to pošle asi 20.4. 2010, ale 14 dní uběhlo od připsání na účet a nic, tak jsem paní psala, ale v konečném efektu to poslala za 20 dní od připsání
To nesnáším. Sama posílám okamžitě po připsání, a když mi odešel modem, zašla jsem do kavárny a napsala si na album omlvu a stejně posílala balíčky, i když jsem nevěděla, jestli jsou zaplacené, protože chyba byla na MOJÍ STRANĚ! Musím říct, že všichni zaplatili . mám teda strašně spolehlivé zákaznice
Odpovědět