Re: Co dělat, když prodávající nekomunikuje?
Spolehlivé zákaznice, ale i prodávající to je výhra!
Objednávala jsem si loni věci na mimi v oficiálním e-shopu. Objednala jsem v neděli, v pondělí zboží vyexpedovali a v úterý jsem ho měla doma. Pak jsem si ještě vzpomněla, že bych chtěla něco dalšího, tak jsem učinila stejnou objednávku a pořád mi nic nešlo - po týdnu jsem zavolala a pracovnice mi řekla, že mají před Vánoci fofr, že to ještě nestihli a když jsem se jí právě ptala, proč mi to nedali vědět, tak se mě ptala, zda jsem četla obchodní podmínky, že tam mají napsáno, že dodávají do 14 dnů, takže neměli potřebu mi to dávat vědět, když jsou ještě ve lhůtě. Z jejich pohledu to chápu. Příště si dám pozor a obchodní podmínky si fakt přečtu (vždycky to jen zaškrtnu, že souhlasím...
) a plašit budu až je poruší.
Odpovědět