23.5.2010 11:22:20 stormer
Reklamace zubního kartáčku
Asi to zní trochu legračně, ale ani kartáček nemusí být levná záležitost
Koupila jsem v listopadu v DM zub. kartáček Oral-B, vibrační, norm.cena 140kč. Rozšoupla jsem se takto jen díky kůpónu s 50% slevou.. Manžel ho teď používá cca 14dní.
Když jsem uklízela v koupelně, spadla mi sklenice s kartáčky a pastou na zem (na lino, nikoliv na dlažbu). A manžel mi dnes řekl, že je kartáček nalomený... Vibruje stále (
), ale uvnitř je zlomená taková tyčinka, na které drží hlavice, takže je vcelku jen díky pogumování na povrchu.
Připadá mi docela sprosté, že je taková drahá věc tak snadno zničitelná - jen pádem na podlahu - takže se chystám ho jít reklamovat.
A teď - co byste mi poradily?? Mám přiznat jak to bylo, nebo tvrdit, že se manželovi rozlomil jen po 14 dnech při čištění zubů
?
Odpovědět