25.10.2010 19:02:24 zoulinka + 3♥
Reklamace na poště
Potřebovala bych poradit ohledně reklamace balíku.
Teprve, naštěstí, podruhé reklamuji poškozené zboží v balíku.
Poprvé jsem balík přinesla na poštu, tam se mnou sepsali protokol, řekla jsem jakou částku bych z ceny chtěla vyplatit a vše bylo OK.
Te´d se jednalo o zboží z druhé ruky, přesto plně funkční a bohužel dorazilo polámané. Sepsali se mnou protokol, chtěli vědět na jakou hodnotu ho cením, i když byl balík pojištěný na 1000 Kč, tak jsem musela říct jeho cenu.
Dnes mi volali, že chtějí po mně účtenku, kterou prokážu cenu. Tu samozřejmě nemám, jedná se v podstatě jen o převod peněz a na základě toho zaslání hračky. Tak jsem jim nabídla výpis bankovního převedu, ale zase se mi nelíbí udávat nějaká čísla účtu někomu dalšímu.
Jak z toho? Má pošta právo po mně vyžadovat účtenky, když si pojistím balík a je zničený obsah? A bude jim stačit jen papír, kde je převod a na něm budou zaškrtány účty?
Budou kontaktovat teda druhou stranu - není to obchodní balík, nebo teda budou jednat jen se mnou?
Bohužel na stránkách pošty nevidím nějaké pravidla nebo manuál, jak postupovat u reklamace.
Myslela jsem, že oni posoudí, zda došlo přepravou ke zničení a vyplatí mi případně mnou udanou cenu do maximální ceny pojistky.
Jak to tedy je? Díky za info
Odpovědět