Nikolko, u nás byl minulej týden docela zlom...Už jsem psala, že mi bylo divný, že David nic nedělá, nic se neučí, o víkendu jen bloumá, prostě nic...
Každej den jsem se ho ptala po příchodu ze školy, co bylo a jestli nechce s něčím pomoct. Byla jsem tak zvyklá ze základky, téměř niky nic nepotřeboval aměl jedničky bez hnutí prstem.
Te´d se na mou otázku vždycky zašklebil, prohlásIl cOsi o" obligátní otázce všech rodičů", řekl, že nic nepotřebuje, nic dělat nemají, nic se učit nemusí...
Minulý týden přinesl pětku-svou první v životě, ze zeměpisu. Byl z toho sám vykulenej, řekl,že nepochopil ty severní šířky a západní délky, že to celý obrátil..Po vysvětlení to všechno rychle pochopil a já mu říkám, jestli si uvědomuje, že kdyby přišel včas, o den dřív, tak by z toho testu dostal jedničku, max. dvojku...
A pak mi to nedalo, chtěla jsem ukázat tašku, sešity, učebnice, zjistila jsem,že další den píšou čtvrtletku z matiky a češtiny, že až na matiku, která mu jde sama, nic neumí, dělá si ledabyle zápisky, který pak ani nepřečte, všechno umí jen naprosto povrchně, bez souvislostí...
Takže jsem mu řekla, že takhle ne a jestli mu je teda milejší,abych po něm denně chtěla vyndat všechny sešity, projít všechno, co brali,zjistit, kde má nedostatky...Koupila jsem mu kartotéku s lístkama a učím ho, jak si z každý látky bodově vypsat to nejdůležitější, tak,aby se před testem dokázal připravit vpodstatě během pár minut, zopakováním...
Kupodivu, asi viděl, ře jde trochu do tuhýho, tak kejvnul, že to takhle chce
. Nikdy jsem to nedělala, ani jsem nevěděl,co se učí, ale asi to ze začátku jinak nepůjde, on fakt vůbec neví, jak se má učit.
jinak si myslím, že na to,aby měl jedničky a dvojky,určitě má. Trojku bude mít te´d jednu, z toho zemáku, vlastní blbostí.Takový předměty jako matika, informatika, fyzika, ty s ním projíždět nebudu, neumím
a ty mu jdou dobře. Ale dějepis, zeměpis, přírodověda a čeština, tam pomoc musím,doufám,že jen dočasně, dokud nepochopí, jak s tím naložit..