1.3.2011 18:19:36 pearl
Náš zákazník náš pán
Protože momentálně není na blízku někdo, kdo mi pomůže to rozdýchat, tak to musíte odnést vy. Vždycky se snažím vyjít zákazníkům vstříc, peníze potřebuju. Ale:
Dělám na docela velkém projektu. Začala jsem to dělat ve stylu A. Zákazník schválil. Pak to zkoukl externí konzultant a navrhl styl B. Zákazník řekl, že B je blbost a chce A. Nicméně k písemným poznámkám konzultanta napsal, že mám použít B. Tak jsem se optala, jestli teda A nebo B a bylo mi řečeno, že když konzultant tvrdí B, tak B. Takže od půlky projektu jedu ve stylu B a částečně už jsem opravila to předchozí A na B. A teď mi zákazník řekne, že teda vlastně chce to A, protože to B mu nevyhovuje.
No tak mi poraďte, co mám dělat. Normálně jsem se u toho mailu začala hystericky smát.
Jinak za ty písmenka se omlouvám, ale chtěla jsem to nějak schematizovat, protože je to složité vysvětlit. Podnikatelky, jak se chováte k takovým zákazníkům? Díky moc.
Odpovědět