Diagnostikování ADHD - pozitiva a negativa
Mám syna předškoláka a dnes po rozhovoru s paní učitelkou z MŠ(velice rozumná a vstřícná) jsem na vážkách jestli ppp navštívit nebo ne. Syn je v MŠ rozlítaný, odmítá pracovat na předškoláckých věcech a říká, že to neumí(umí, doma zvládá v poho), pozornost udrží velmi krátce(když není pro něj zajímavé), velmi rychle mluví, je hlučný. Přitom je chytrý, ale ta nesoustředěnost mu to kazí, mnohdy vůbec nevěnuje pozornost, co mu kdo říká atd. Je ve školce nový, s dětma se moc nezžil(v minulé měl moc kamarádů a v tomto bez problémů), on je jinak velmi pohodlný, když nechce, ani slon s ním nepohne.
To všechno jsou většinou znaky hyperaktivity a paní učitelka říkala, že by možná nebylo špatné navštívit poradnu. Syn už byl u zápisu, bude chodit do školy, kde bude ve třídě 10 dětí a paní učitelky zvyklé na "exoty".
Má diagnóza smysl?? Pomohla vám diagnóza v něčem, nebo je to jen papír, který mnoho ulehčuje?
Nevím jestli je syn hyper. nebo ne, doma si s ním poradíme, skolu jsme mu vybírali na míru on potřebuje víc času, není pro mě problém s ním tam jít , ale byla bych ráda za názory.
Odpovědět