Re: Diagnostikování ADHD - pozitiva a negativa
Já to už psala, ve třech letech jsme to neřešila a až dětský lékař mě poslal na vyšetření na neurologii a PPP, na psychiatrii jsme šly až asi po dvou měsících ve škole. Neposeděla a chodila při vyučování atd. Také velmi těžko se učí na nové prostředí a první měsíc dva to je jedna velká hrůza. je to nyní v jejich 15 letech lepší, ale stačí když ji někdo dá znát, že je jiná a už se dostává do problémů. Určitě je líp, když nastoupí do třídy kde je míň děti, dcera také byla ve třidě kde bylo jen 14 dětí a byla velmi zlatá paní učitelka a tak to fungovalo. Od páté třídy jedna velká katastrofa za druhou, střídali se učitelé a pak jsme ji přeřadila tedy na nátlak školy. Možná jsme udělala jen dobře, v šesté k nim přišly další děti z vedlejší vesnice a to by se už nedalo zvládnout. jen napíšu co mi řekla psychiatrička v první třídě, že může při matematice i když ji umí prostě napsat jako výsledky všude nuly nebo stejná čísla a tak to je prostě se vším. Určitě bych došla do té PPP a tam zjistí víc, pak se vše uvidí jak to pujde dál. Dcera je taky chytrá, spíš je na logické uvažování, potřebuje prostě aby se k ní přistupovalo a to i my jako k rovnocenému partnerovi a vše ji vysvětlit a pak to bych řekla funguje. Jinak mi ji odmítli právě z důvodu diagnozy vzít vůbec do družiny a pak matko zařiď si to.
Odpovědět