Obchod po více než měsíci nevyřídil mou reklamaci, co dál?
Jsem tak nasrana,ze uz nemuzu skoro uz ani mluvit
Na internetove strance www.nejlevnejsinabytek.cz jsem si objednala detskou postylku s dodaci lhutou 5 az 8tydnu.Zhruba po 6tydnech mi privezli postylku,bohuzel pri prevzeti jsem jen zkontrolovala zda zasilka obsahuje vse co ma a rozdelal to az muj pritel,ktery zjistil ze mi postel dodali v jinem moreni nez mela byt(barva moreni byla spravne uvedena i na zasilce i na fakture)Tak jsem hned volala na reklamacni,tam mi rekli postup a kam na adresu mejlovou to mam poslat.Takze vse jsme vyfotili,fakturu oskenovali vse podle postupu co nam rekla ta pani a cekali.Mesic nic,tak volam jak to vypada a tam zjistim ze e-mail se jim asi nejakym nedopatrenim ztratil a ze ji to mam poslat znova,posilam to teda znova(emaily s reklamaci mam schovane co jsem poslala) a zase cekam a nic.Volam znova a prej ano reklamace vyrizena,postylka se objednala ve spravnem moreni a ozveme se vam az to bude.A zase nic,dnes pritel volal a co se dozvedel
ze ta pani co tam byla na reklamacnim,vubec reklamace nevyrizovala a ze ji vyhodlily!!!!Pripadam si uz jako idiot!!!Takze dnes jsme ZNOVA po 4.poslali tu reklamaci a pani mi prej zavola???Coa mam delat???Je tohle vubec mozne!!!?
Odpovědět