14.4.2011 9:11:26 Ivča + 3 kluci
Re: Asistentka ředitele
Já to dělala za 10,5 tis. hrubého při 8-mihodinové pracovní době. Bohužel - JZ Čechy, ovšem velký podnik s provozovnami po celých Z Čechách, cca 600 zamců. Dělala jsem docházku zaměstnanců našeho útvaru, podrobné plány dovolených,korespondence, evidence pošty, inventurní pohotovosti, náklady na dopravu, produktivitu práce, vedení kanceláře (nevím, jak to jinak nazvat - prostě archivace dokumentů, zpráv aj., prostě aby šéf nemusel nic nikde hledat, jen mi řekl, co chce podat), občerstvení, zápisy z porad si dělal sám, ale aspoň jsem mu kontrolovala hrubky, pak týdenní plány práce, kvartální plány. Šéf byl hodně tabulkovej, takže jsem mu dělala veškerý tabulky s výpočtama, co potřeboval. Plus výpomoc kdekoliv v oddělení, když např. někdo marodil apod. Hlavně teda bylo to sledování plánů práce, jejich plnění a vyhodnocování a kontrola, to chtěl nejvíc. Navíc pak chtěl, abych se naučila odpadové hospodářství od kolegyně, protože to nikdo jiný neuměl (podle mne to ale měla znát její přímá nadřízená, to podle mne nenáleží sekretářce, navíc za odměnu 0-0-nic), ale tomu jsem se naštěstí vyhnula odchodem na MD. Ani nevím, jestli se po RD budu chtít vracet na tuhle pozici, za ty peníze bych klidně někde uklízela a měla čistou hlavu
S takovým jazykovým vybavením, kt. při té práci využiješ, neváhej a řekni si klidně o těch 20 - 23 tis., uvidíš, co nabídnou. Jsou i firmy, co zaměstnance na penězích neodírají, bohužel můj zaměstnavatel takový je.
Odpovědět