14.4.2011 10:58:21 Káťa V.
Re: Asistentka ředitele
Ahoj kopretinko,
pracovala jsem rok jako asistenta ředitele, pak byla povýšena na Office Manager.
Začínala jsem na 22tis. hrubého a pak se dostala na 25tis. hrubého.
Nebylo to ale v Praze.
Naše firma je americká a já začínala jako asistentka pro šéfa, který byl Kanaďan ( také mám státnici z angličtiny, na to trochu přihlíželi).
Práce mne velice bavila, takříkajíc jsem se starala o šéfa, protože neuměl česky.
Takže jsem mu zařizovala víza (i pro jeho rodinu), prac. povolení, domlouvala obchodní schůzky, jedna velká agenda bylo jeho pojištění, neboť měl kanadskou pojišťovnu ( všechno jsem vyřizovala s Kanadou), dále jeho expense reporty.
Pokud přijela zahraniční návštěva, tak je hezky uvést, popovídat si s nima atd.
Protože šéf hodně cestoval, tak jsem dělala i pro HR (pohovory, CV´s atd.)
Můj šéf byl super, bral mě do Prahy na nákupy ( samozřejmě na nakupování dárků pro managery nebo pro zákazníky).
Teď už je bohužel v jiné zemi, ale hodně mi to dalo.
A kdo říká, že asistentka není důležitá práce, tak to není pravda.
Já věděla všechno, on mi strašně věřil a říkal, že jsem jeho pravá ruka a diář ( věděla jsem kde, kam, kdy, jak...).
Snad Ti to pomohlo.
Katka
Odpovědět