Ztracený lístek od reklamace
Stalo se mi toto:
Dala jsem do reklamace boty, praskla u obou podrážka přes celou šířku boty. Byly to boty Josef Seibel koupené v obchodě se zdravotní obuví.
Bohužel jsem ztratila ten lístek, co mi paní při odesílání bot do reklamace výrobci vystavila. Ještě se mi to nestalo, většinou si všechno pečlivě ukládám, všechny účtenky, apod schovávám,...
Byla jsem se na to v obchodě zeptat a paní řákala, že reklamace ještě vyřízená není (ještě to nebylo 30 dní), ale že jestli ten lístek nenajdu, tak mám smůlu. Takže pokud mi výrobce vrátí peníze, paní mi je nejspíš nevydá
Při tom do sešitu s reklamacema i na lísteček si psala moje jméno a adresu a telefon a můžu jí předložit občanku, že to jsem skutečně já, může mě prozvonit na můj telefon,...
Netušíte, jestli mám nárok na vyřízení reklamace, nebo to je jen na libovůli paní, jestli mi peníze poslané od výrobce vydá. Nebo mi to opravdu dát nesmí, protože výrobce od ní bude chtít důkaz v podobě vráceného reklamačního lístku???
Odpovědět