19.5.2011 13:45:21 Richenza
Už zase musím reklamovat výrobek
Ahoj, moje staronová zkušenost /pokolikáté už?/: dneska jsem v jednom marketu koupila sušák na prádlo. Sušák byl zabalený v igelitu /zatavená folie/, doma po rozbalení jsem zjistila, že je sušák celý "zkřívaný", prostě není možné jej k sušení prádla používat. Samozřejmě budu tento vadný výrobek reklamovat, už jsem volala na zákaznickou linku onoho supermarketu /chtěla jsem vědět, zda mi výrobek vymění anebo zda mohu požadovat vrácení peněz/, na infolince mi bylo řečeno, že se zboží klasicky odešle k výrobci /ona lhůta 30ti dnů, zda výrobce zboží neopraví - totálně zkřívaný sušák těžko/, vrácení peněz by bylo možné jen v případě, že by byl sušák originál zabalený /což bych ale logicky nepoznala, že je vadný/.
Do onoho marketu to mám 30km, tak jsem se ptala, kdo mi uhradí náklady s tímto spojené /benzin/ - vím, že to je ze zákona možné požadovat. I na to mi bylo řečeno, že to jde, ale že musím přesně prokázat, kolik jsem spotřebovala benzinu a přinést na to potvrzení! /od koho asi?/.
No nakonec jsem se po tel. domluvila přímo s vedoucím oné prodejny, že mi sušák zkouknou a bez problémů vymění /vedoucí naznačil, že v případě sušáku bohužel nejsem jediný případ, no to jsem raději nekomentovala, asi je to moje chyba, že jsem si opět vybrala šunt - poslední dobou se mi to stává docela často, podotýkám, že se jedná o výrobek jedné velmi známé značky, taky nebyl úplně nejlevnější/... Mám pocit, že ať koupím co koupím, tak... /nakupuji v různých obchodech, různé známé i neznámé značky/... a výsledek? Až příliš časté výměny zboží a reklamace.
Jsem opravdu tydýt na výběr zboží anebo se kvalita výrobků opravdu čím dál víc zhoršuje? Odpovím si sama: ano, zhoršuje.
Jakou zkušenost máte vy? Děkuji. A omlouvám se za román.
Odpovědět