2.6.2011 10:30:24 Limai
Re: Jak prodat podnikatelský nápad?
Já ti řeknu o co go
.Jedná se o poskytování jisté služby,nejlépe menším firmám a živnostníkům,nejsou potřeba žádné investice,protože danou službu samozřejmě zaplatí klient.Je potřeba ale velká investice do času,figurují v tom tři strany,ze začátku je potřeba domluvit se s jistými subjekty že u nich může být služba poskytnuta,samozřejmě za nějakou úplatu,to už je na každém jestli si domluví provizi z každé zakázky nebo bude platit za časové období.No a potom poskytneš tuhle službu koncovým zákazníkům.Ti ji zaplatí,ty ji zrealizuješ.Služba by se platila za časový interval,takže je na klientovi jestli by si vybral dva dny,týden,nebo měsíc.Dejme tomu že služba se dá poskytnout(nyní střílím od boku,spočítaný to nemám)na 300 místech v Praze,i kdyby si dotyčný domluvil poskytnutí služby pouze na 10 místech,a každý klient mu zaplatil 1000 Kč týdně,při počtu 10 klientů je to 10 000 za týden,za měsíc 40 000.Ale těch subjektů kde se dá tahle služba v Praze poskytnout jsou stovky,takže pár desítek z nich pro její realizaci se určitě domluvit dá.Pro jeden subjekt je možná realizace pro více klientů,takže může být zaplacen několikanásobně,čímž se zisk zase zvyšuje.
Odpovědět