29.6.2011 20:36:33 hranatá bublina
Vrácení rozbaleného výrobku
dneska jsme koupili rozkládací lůžko v Asku, neměli ho rozložený, prodavačka nám ho nerozbalila, protože by musela roztrhnout obal. no, stejně jsme ho vzali (idioti, idioti, idioti). doma jsme ho vybalili, rozložili a já myslela, že mě omejou - pružiny pérujou jak blázen, člověk má pocit, že je na vodní posteli, matrace (hmm, matračička) se na tom pořád mele a prohybá, odhaduju to na tři vyspání a pružiny budou vytahaný až na podlahu. no prostě, děs.
volala jsem na prodejnu, a tam mi řekli, že vrátit můžeme jen zabalený výrobek. zkoušela jsem argumentovat tím, že prodavačka nám lůžko nevybalila, že ho neměli vystavený. vedoucí mi řekla, že by nám ho prodavačka z obalu klidně vyndala (to teda nevyndala), tak jsem se jí zeptala, proč teda trvají na neporušeným obalu, když by ho prodavačka stejně musela roztrhnout (nebo je to kouzelnice a udělala by abrakadabra, nevím).
no, každopádně jsme lůžko znovu zabalili (má to dvě krabicový lišty a přes to igelit), přelepili roztrženej igelit izolepou a uvidíme, co nám zítra řeknou. ten igelit naštěstí nebyl trhnutej moc, jen po jedný straně, není to ani moc vidět.
co myslíte, vezmou to zpátky? nějaký nápady, jak je popřípadě překecat?
samosebou vím, že jsme ho asi neměli vůbec brát, popravdě se mi moc nezdálo už na prodejně, ale to už je teď jedno.
Odpovědět