| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

6.7.2011 16:01:28 IvanaQ.,06,09

Reklamace provedená emailem

Poradí někdo? Mám nějakou naději dobrat se svého zboží,když jsem reklamaci,že nedošlo kompletní provedla pouze emailem? Problém je v tom,že je to už skoro půl roku. Na email se mi nikdo neozval a já na to potom zapomněla,jelikož to nebyla věc,kterou jsem nutně potřebovala. Několikrát jsem se sice pokoušla dovolat na zákaznickou linku ale marně.Poslala jsem další mail,ale ten se mi vrátil nedoručený.Včera mi to nedalo a zavolala tam (tentokráte nikoli na reklamace,ale na objednávky-tam to zvedli hned po prvním zazvonění) Paní mi sdělila,že kolegyně,která vyřizuje reklamace bude v práci zítra.Mám nějakou naději,že nebudu odmítnuta,když jediný důkaz,že jsem se ozvala vzápětí po dodání, je email?
Mohu to, že se mi do tolikrát zmiňovaných 30 dnů nikdo neozval brát jako uznání reklamace? To asi ne,že?
Děkuji za názory
Odpovědět
Průběh diskuze (5 názorů)
Téma: Reklamace provedená emailem IvanaQ.,06,09 6.7.2011 16:1
*Re: Reklamace provedená emailem ..maya.. 6.7.2011 16:15
**Re: Reklamace provedená emailem ..maya.. 6.7.2011 16:20
*Re: Reklamace provedená emailem Katka s broučkem 6.7.2011 16:38
*Re: Reklamace provedená emailem Kristýna, 10.6.2007, 28.8.2011 6.7.2011 16:48


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.