28.7.2011 17:37:59 tomato
Nevyřízená reklamace
Mohl by mi někdo poradit jak mám postupovat dále???
Zakoupila jsem zboží na Aukru,zboží přišlo v pořádku,ale po měsíci používání přestalo jít.Zavolali jsme prodávajícímu,ten nám řekl,ať čerpadlo zašleme na sídlo firmy s přiloženým lístkem-popsanou závadou.Tak jsme udělali.Dlouho nic,taky jsme na to tedy zapomněli
,tak jsme posílali e-mail s tím,že čekáme na vyřízení reklamace.Hned druhý den se ozvala paní,že koukne na servisní středisko,jestli tam balík došel a zašle nám nové čerpadlo a .... uplynul další měsíc
.Tak jsem zas psala,že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze,protože jsem vadné zboží zasílala už je to víc jak dva měsíce(konkrétně 15.5.)na e-mail reagovali hned druhý den s tím,že paní co to vyřizuje je na dovolený,paní si se mnou chvíli ještě dopisovala,jako číslo dodacího listu a tak a od té doby zase nic
už je to dalších 14 dní.Nemám zboží ani peníze
. A co mám dělat teď???Jedná se o částku 400,-Kč a
Odpovědět