1.9.2011 18:22:30 Vejce
Reklamace routeru O2
prosím o radu. rodiče sepsali u o2 smlouvu na internet. poštou přišel router, následně přišel technik, který připojil telefonní linku a řekl, že po aktivaci internetu z centrály se automaticky připojí. přišla sms o aktivaci internetu, ten však nešel. volali operátora, postupovali dle jeho pokynů a došli k tomu, že router je nefunkční, že ho mají vrátit na prodejnu. tam jim řekli, že reklamace bude trvat 30 dní. internet však již musí platit, pak prý dostanou nějakou náhradu. mě se to zdá divné...
mohou vzít k reklamaci něco, co již dodali nefunkční? čekala jsem, že jim dodají jiný router, ihned
my jsme k této firmě šli s internetem před rokem, technik vše připojil a aktivoval, ještě za jeho přítomnosti jsme měli internet funkční. děkuji za každý příspěvek
Odpovědět