4.9.2011 14:45:26 PJana
Jak se stavíte k tomu, když vás v obchodě okradou?
Právě jsem se vrátila z nákupu v naší blízké prodejně Albert. Tento týden mají v akci sýr Eidam 45% za 99 Kč/kg. Už jsme ho asi 2x za týden koupila, naposled v pátek. Dnes přijdu k chladícímu pultu s naskládanými sýry a hledám marně. Eidam 45% je už na 149 Kč/kg. Znovu jsem si vzala leták a tam cena mnohem nižší. Oběhla jsem prodejnu a objevila někoho, kdo tvrdil, že má úsek na starost. Tak jsem mu přednesla svou reklamaci s tím, že sýr chci za cenu uvedenou v letáku. Dotyčný to musel prověřit a po dvojím zkoumání zjistil, že ten Eidam 45% za 99 Kč byl u nich v počítači označený jako "blok" a ten dnešní za 149 Kč je označený jako "3 kg". Údajně je každý z jiné dodávky a na tu "3 kg" se akce nevztahuje. Prodavač se tvářil, že jsem úplně blbá, když tento zásadní rozdíl nechápu a s tím celou moji stížnost ukončil.
Já tvrdím, že mně jako zákazníkovi je jedno jestli sýr odkrojili z bloku o hmotnosti 10 kg nebo 3 kg. To leták nerozlišuje a pro mě je to pořád stejný Eidam 45%.
Nejde mi o těch mých 10 Kč rozdílu. Jde o princip a o to, na jaké blbce z nás ti obchodníci dělají. Už smolím stížnost do centrály Albert a přemýšlím o tom, jestli to rovnou neposlat i na ČOI.
Taky by Vás takové jednání ze strany řetězce rozčílilo, nebo jsem divná?
Odpovědět