. Nemám paměť na obličeje, prostě dokud lidi nevidím X-krát, tak je nepoznám - asi je to dys-ksichtie 
(ale zase mám fotografickou paměť - na text, ale ne na tváře). A co je když má problém zopakovat pohyby těla (po někom - při cvičení apod.), ale zase absolutně nemám problém s drobnými výtvarnými činnostmi
, tzn. tam ten problém není. Asi mají dys jen mé nohy, ruce OK. Já to zlehčuju, ale beru to takhle: osobně bych to u dětí řešila výhradně v případě, že by to (cokoli atypického) dělalo ve škole extrémní potíže. Nemyslím že shánět papír na "dys" (což mi naznačila loni paní řed. v MŠ - že stejně asi budu chtít na živějšího synka papír) je vždy prospěšné, ptž mnohdy to jde úsilím překonat. A nějak mám pocit, že v případné práci (někdy jednou) jim bude dost jedno, jestli je někdo třeba dysortografik, když po něm budou chtít správný pravopis
. Pak už bumažka asi nic nepořeší
. Tzn. prostě někdo má vlohy pro to, jiný pro ono, mozky nejsou identické a moc s tím nenaděláme, někomu to jde samo a jiný tomu bude muset dát mnohem víc sil
.
Lidový rok - DubenPraha 4
Ukliďme svět, ukliďme Česko - jaro 2018Praha 4
Malí fotografové: Tajemný portrétOlomouc
Haló JácíčkuKladno
Konstelace - seminářPraha 8 Další akce nalezte zde
Velikonoční kynutý koláč ala volské oko
Perníkový beránek Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.