. Jak jsem se někde zmiňovala včera, opravdu by mě zajímala "tvrdá data" o tom, jak uškodí např. posun "léčby nemluvení" (nemyslím kdy je dítě totálně nemluvící, ale malá slovní zásoba atd.) ke 4. roku vs. začít řešit třeba ve 2,5. Bude mít to dítě trvalý profit když začne dřív? Ovlivní ho to třeba ve škole, bude rozdíl průkazný? Nebo je to pomůcka spíš pro rodiče, aby měli pocit, že něco dělají a vývoj by přirozeně dospěl k relativně normálnímu stavu? Protože jiné rodiče zase může stresovat tvrzení, že když nebudou dělat to či ono, dítě bude mít trvalé následky... V tomhle hodně moc tíhnu k medicíně založené na důkazech, tzn. co nevidím prokázané jako by nebylo
. Ten statistik/biolog ve mně se mele a mele
.
Lidový rok - DubenPraha 4
Ukliďme svět, ukliďme Česko - jaro 2018Praha 4
Malí fotografové: Tajemný portrétOlomouc
Haló JácíčkuKladno
Konstelace - seminářPraha 8 Další akce nalezte zde
Velikonoční kynutý koláč ala volské oko
Perníkový beránek Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.