| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

29.11.2011 20:37:01 Bertina

Reklamace bot - postup

Prosím o radu ohledně postupu při reklamaci.
Reklamovala jsem boty v prodejně obuvi, po 14 dnech mi byla reklamace zamítnuta. Z písemného vyjádření prodejce je patrné, že boty neopustily prodejnu, vyjádření je podepsané přímo prodejcem. Domnívala jsem se, že je odešle výrobci (v tomto případě dovozci) na reklamaci, což se nestalo. Když jsem je reklamovala prvně (rozlepení po třech měsících užívání) tak je dovozci odeslal a ten je vrátil zalepené. Nyní se rozlepily znovu, ale podle prodejce jsou v pořádku (nejsou, od bot za 1500 Kč opravdu neočekávám, že se 2x za sezónu rozlepí). Mám právo požadovat odeslání dovozci k posouzení, nebo mám nárok tak akorát na to tam už podruhé nic nekoupit?
Za případné rady děkuji~x~
Odpovědět
Průběh diskuze (3 názorů)
Téma: Reklamace bot - postup Bertina 29.11.2011 20:37
*Re: Reklamace bot - postup jorad3 29.11.2011 21:29
*Re: Reklamace bot - postup Eleonor 30.11.2011 5:26


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.