29.11.2011 20:37:01 Bertina
Reklamace bot - postup
Prosím o radu ohledně postupu při reklamaci.
Reklamovala jsem boty v prodejně obuvi, po 14 dnech mi byla reklamace zamítnuta. Z písemného vyjádření prodejce je patrné, že boty neopustily prodejnu, vyjádření je podepsané přímo prodejcem. Domnívala jsem se, že je odešle výrobci (v tomto případě dovozci) na reklamaci, což se nestalo. Když jsem je reklamovala prvně (rozlepení po třech měsících užívání) tak je dovozci odeslal a ten je vrátil zalepené. Nyní se rozlepily znovu, ale podle prodejce jsou v pořádku (nejsou, od bot za 1500 Kč opravdu neočekávám, že se 2x za sezónu rozlepí). Mám právo požadovat odeslání dovozci k posouzení, nebo mám nárok tak akorát na to tam už podruhé nic nekoupit?
Za případné rady děkuji
Odpovědět