Zamítnutá reklamace
Zdravím na rodince,
potřebovala bych radu, jak postupovat. Dne 21. 10. jsem dceři koupila kozačky (resp. zaplatila si je ze svého kapesného). Obuté je měla jen párkrát, nebylo ani moc počasí. Dne 15. 11. jsem je zanesla na reklamaci, protože se ve spodní části zipu vytáhla nitka a začly se párat. Minulé úterý mi byly boty vráceny se zamítnutím reklamace.
Jako důvod bylo uvedeno toto: "vadu jednoznačně hodnotíme jako mechanické poškození způsobené zákazníkem při používámí obuvi a na takové vady se záruka nevztahuje."
Pravdou je, že botičky jsou odřené v ohybu, ale vůbec ne v oblasti zipu. Pokud by byly nitě prodřené, tak bych to pochopila, ale v našem případě jsou evidentně vytažené a není na nich ani známka odření.
Byla jsem velmi rozlobená a na předávací prottokol jsem uvedla, že s rozhodnutím nesouhlasím. Byla jsem odkázana na Zákon na ochranu spotřebitele a Občanský zákoník. Můžete mi, prosím, někdo poradit, co teď?
Dcera měla boty obuté párkrát a vždy jen na cestu do školky a ze školky. Přeci není možné, aby byly boty za 3 týdny vynošené!
A pokud někdo nakupujete v Pardubicích v AFI v prodejně CCC, tak toho raději nechte, protože tady boty nejspíše nevyreklamujete....
Díky za rady.
Odpovědět