ale ono se nejedná o "žádné" informace, ale o základní informace po telefonu. jen mám zkušenost, že jakmile začnu vysvětlovat do podrobna, lidi prostě vypnou. ne že telefon
ale prostě přestanou vnímat, vypnout prostě a nerozumí. víceméně, i to, kvůli čemu jsem volala, bylo komplikovanější, a lidi jsou už alergičtí na "můžu vám ušetřit". Víš, jaký jeto fajn pocit, když k někomu jdeš, a rozebereš situaci (analýza) s kientem, a zjistíš, že fakt ušetří? toto není jen o vnucování, vůbec ne, když vidíš, že někdo platí něco, na co pořádně ani nemá, jen proto, že to sousedka říkala, a stejně to je v mizerné kvalitě, a ty máš co nabídnout, nevnucovat, ale projít si to, říct, co to je, k čemu to slouží, a jak je to pro dotyčného užitečné. mě volání bavilo více než samotná návštěva. ještě se mám co učit u schůzek, ale navolávání mi jde dobře. když ti někdo poví, že chce více informací (i když jsi už základní dala po telefonu) tak nemůžeš stejně ani předvést po telefonu vše, co potřebuješ. moje praxe je taková, že jsem fakt jednu dobu to zkusila rozebírat po telefonu, lidi většinou ztráceli přehled, nerozumněli tomu (neberu lid za hloupé, ale když vychrlíš čísla, bez řádného podkladu, lidi se do toho zamotají). pokud kývli potom naschůzku, stejně nevěděli, o co se jedná. pro příklad, pokud vám někdo bude říkat nabídku letáku elektro zboží po telefonu, včetně parametrů, přestanete za 60 sekund vnímat, prostě vypnete. zkuste si to někdy sami. prostě pro určité věci je dobré mít podklvdy, podívat se na ně, ale hodně lidí má stále za to, že když se poví něco po telefonu, tak se poví všechno
nejedná se o to, když jsem psala základní struktura rozhovoru, tak do toho patří i základni, rychlé představení firmy, ne že zavolá, vychrlí jméno, a že chce schůzku. to by nikdo nesouhlasil