5.2.2012 10:36:53 Bin bez čárky:(
Opakovaná neúspěšná reklamace vysavače
V listopadu jsme si koupili vysavač, žádné ,,dělo" obyč z Planeo elektro za 3 tácy. Po měsíci se nám rozpadnul-upadla sací hubice -zlomila se v kloubu. Vysavač byl v záruce,takže jsem byla klidná a jala se ho reklamovat. Po měsíci mi přišla SMS že reklamace je hotová a mám se dostavit na prodejnu.
Jaké bylo mé překvapení, když byl vysavač ve stejném stavu v jakém jsme ho tam dávala. Zdůvodnění: mechanická závada způsobena uživatelem a nazdar..
Jenže já se nedám, a vysavač jsem tam nechala reklamovat znova....a znova... a znova.. v pátek jsem ho tam nechala už počtvrté. Je mi jasné, že to bude opět neúspěšné.
Nejde se proti tomu nějak bránit? Jako jsem schopna jít s tím třeba k soudu, i kvůli blbým 3 tisícům, když už nic, minimálně to poškodí jméno firmy..
nemám ze zákona nárok na vrácení peněz, nebo tak něco?
Co podniknout?
Rozhodně nehodlám stáhnou ocas mezi půlky a koupit si nový
Odpovědět