V rámci příprav například i - připravujeme zadání písemek ( když máš dvě třídy v jednom ročníku na stejný předmět, tak úplně stejnou písemku jde použít jen když máš hodiny hned po sobě, jinak ne) - ty písemky se opravují - opravují a kontrolují se i různé domácí úkoly, pracovní listy, pracovní sešity ( ty tak, že se dopisuju, co se žákovi povedlo/nepovedlo, co by si měl ještě procvičit, zopakovat...) - hledají se nové zajímavosti - vypracovávají se pracovní listy
I když jsem učila třeba dvě třídy v jednom ročníku, tak se mi trošku učivo rozjelo, takže v jedné třídě jsem něco učila o týden dřív než v druhé.
V každé třídě je jiné složení žáků, je třeba opakovat a procvičovat něco jiného a jiným způsobem.
Málokdy učitel dostane rok po sobě stejné ročníky, takže si musí minimálně učivo aspoň připomenout ( viz Žufiny Punské války)
Pak jsou takové lahůdky jako přechod na jiný typ školy, tím pádem úplně jiné učebnce, probírané učivo, složení žáků/studentů.
Změna ŠVP, dříve osnov....
Nechci kecat, byly situace, kdy jsem jen sáhla do šanonu, vzala pracovní list, okopírovala a přípravy na druhý den jsem měla z krku. Ale taky jsem třeba strávila celý víkend nad opravami čtvrtletních prací.
Prostě je spousta "neviditelné" práce kolem, která se pod pojem přípravy schová. A představa, že učitel vždycky 15. května vykládá o Punských válkách, je dost mimo.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.