31.7.2013 7:23:44 Mar.
Re: Reklamace bot po 3 měsících nošení - prodejna se cuká
Svou roli hraje i to, v kterém obchodě reklamujete a na koho tam narazíte. Takový Deichman nebo Reno nedělají žádné potíže a vrací peníze nebo nabídnou výměnu za nový pár. I v Humanicu mi vrátili peníze na místě, ale kamarádka se tam musela hodně dohadovat. U Bati mám jen ty nejhorší zkušenosti, ale tam pomáhá obejít různé prodejny, je celkem pravděpodobné, že někde narazíš na vstřícný personál, který na místě vrátí peníze (osobní zkušenost, ale ta prodejna už je zrušená). V A3 sportu je reklamace téměř vyloučena, ten obcházím obloukem. A pak malé soukromé krámky, tam se také nereklamuje dobře. Takle to vypadá, že jsem nějaká děsná "reklamovačka", ale to opravdu ne. Ale kupuju celkem drahé boty a pokud během pár týdnů mají vady, tak prostě reklamuji. Není to tak často, ale jednou za rok to bývá.
Odpovědět