Někdo nemusí být na stoprocentní soustředění a soustavnou práci zralý nikdy. Přitom vyšší nároky na gymplu ho mohou popostrčit a "donutit" k soustavnější práci, i když pořád nebude tak soustavná, jak by měla být ;-). Já bych ty dvojky tak neposuzovala, záleží taky, za co jsou. Někteří učitelé hodnotí přinesené úkoly a aktivitu ve třídě, přičemž dítě může mít dvojku na vysvědčení, protože mu přijde zbytečné d.ú. dělat a v hodině se hlásit, když stejně učitelka vyvolá ty běžně slabší žáky. Přitom může být dítě studijní typ. A když se kouknu na sebe - byla jsem líná se naučit malou násobilku zpaměti, takže jsem z pětiminutovek dostávala čtyřky, pětky, ve třetí třídě mi hrozila trojka z matematiky. Dnes mám vystudovanou matiku na VŠ a kdybych nešla na gympl (tenkrát tedy nebyl osmiletý), lenošila bych kdekoli jinde.
Je to prostě dítě od dítěte. Jsou tací, co nejsou studijní typy, ale jsou ambiciózní a chtějí být na osmiletém gymplu a jsou tam spokojení, i když se musí víc učit a nemají samé jedničky. No a jsou tací, které učení neláká a ani nechtějí makat a bylo by to pro ně utrpení. Těžko rozhodnout a dát obecnou radu.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.