10.10.2013 11:41:37 Pole levandulové
Re: Uštíplý kamínek Swarovski
Obchodnik nijak, ale pristup obchodnika k reklamacim ovlivni zakaznika, zda se vrati ci nikoli k dalsim nakupum. Kdyz to vezmu konkretne ke Swarovskemu - pred cca tremi lety jsem u nich nakupovala kazdou chvili neco, libily se mi ty jejich 3D privesky na naramek, jeden stal bez par korun 2000,-, mam jich cca 20ks. Prestoze jsem je nosila vyhradne dle jejich doporuceni, na jejich naramku ci retizku, v doporucenem poctu, kaminky po kratke dobe vypadavaly. Nejdrive to nebyl problem, vymenili v ramci zaruky ihned kus za kus.
Po pul roce se zmenila jejich politika, zacali provozovat klasicke reklamacni tanecky, ve vysledku sice vymenili, ale byl to uz opruz. Co myslis, kupuju ty veci dal? Samozrejme, ze ne. Chapu, ze se ze mne na zadek neposadi, ale prisli o zakaznici, ktera tam kupovala pravidelne a uz nenakoupi. Navic mam dceru, ktera tyhle trpytivy blbosti miluje, nemela bych problem ji tam kupovat prubezne dalsi veci, ale takhle se na ne vykaslu a presedlala jsem na jine sperky, ktere vic vydrzi a kdyz jsem jednou reklamovala, absolutne nemeli problem a jeste se omlouvali, jako kdyby za to osobne mohly /prodavacky/.
Odpovědět