5.12.2013 15:05:12 espr
Re: Reklamace prošlé otevřené čokolády
kdysi jsem koupila v Globusu dražší bonboniréru - takové ty višně co jsou v tekutém alkoholu a to vše v čokoládě. Po rozbalení bonbonů byli všechny vyteklé, tím i bonbony zdeformované a čokoláda byla šedá. Pár jsme jich snědli a pak vyhodili ( naštěstí to bylo "jenom" pro manžela ) Při dalším nákupu jsem to řekla v info centru, že to bylo velmi nepříjemné a že kdybych dala takovou bonboniéru někomu jinému než manželovi, kterému jsem to mohla vysvětlit, tak bych se snad hanbou propadla. Bonboniéra nebyla prošlá. Paní se mi moc omluvila, řekla že kdybych bonboniéra přinesla tak mi a a ní vrátí peníze a prý že nechá celou várku překontrolovat. Pomyslea jsem si svoje. Aůe při dalším nákupu a cca dva dny jsem se schválně koukla a původní bonboniéry byli pryč, navezeny nové a navíc je přemístily do nižších pater regálu. Problém byl totiž v tom, že je bonboniéra dali do nejhořejšího regálu , rovnou pod světla která regál osvětlují...no teplem se to rozteklo
.......ale jak je vidět reklamovat se dá, i rozbalené a , a svou schopni to napravit.
Odpovědět