15.3.2014 23:47:45 Lexi.
Re: Reklamace a kvalita obuvi u D
U Deichmana jsme vybírali dětské boty 3x.
2x jsme našli vady na botách ještě v prodejně před zaplacením.
1x se po týdnu nošení propadla pata. Donesla jsem je na reklamaci, vyčinili mi, že boty nemají umytou podrážku
, značně naštvaná jsem s botami došla na WC vedlejšího nákupního centra, boty jsem namočila, prodavačka s kecy vrátila peníze.
Tím u mě tento obchod skončil.
Vůbec mě rozčiluje v Čechách rozšířená praxe, že boty, které nesu na reklamaci musí mít umytou podrážku. Takové boty samozřejmě vyčistím, aby z nich např. nepadalo bláto nebo jiná nečistota, ale to nestačí. Musí mít kartáčkem a vodou vyčištěnou podrážku, aby ani náznak nečistot nezůstal v drážkách podrážky
. Prý proto, aby se ti, kteří reklamaci posuzují, nemuseli dotýkat špinavých bot. Tak si potom přece mohou umýt ruce mýdlem, nebo to dělat v rukavicích. Mě to připadá jako buzerace zákazníků.
Odpovědět