3.4.2014 8:33:14 Shira
Reklamace bot - vrácení peněz
Ahoj, prosím o radu někoho, kdo se v tom vyzná či v tom umí chodit...
Koupila jsem synovi boty, které se po necelých 14 dnech nošení (podotýkám pouze nošení do/ze školy, žádné kolo, sport atd.) téměř rozpadly (odlepily se špičky, totálně odřené - odíraly se snad jen při běžném dotyku, párají se...no zkrátka vypadaly, jak kdyby byly nošené několik let a ne 2 týdny). Šla jsem je pochopitelně reklamovat s tím, že budu žádat odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz (protože samozřejmě takový nekvalitní šunt už nechci i kdyby mi nabídli nové nebo to opravili), i prodavačka se vyjádřila, že to nepůjde opravit, podrobně do příslušného reklamačního protokolu zapsala všechny vady s tím, že do 30 dnů mi dají vědět. Včera mi došla SMS, že reklamace byla řešena jednak opravou a že její část byla shledána jako neodůvodněná. Docela mi to hnulo žlučí. Opravené (dozajista oblemcané lepidlem po zalepení těch špiček, navíc si nedovedu představit, jak opravili ten sedřený povrch....ten nejspíš shledali jako neodůvodněná reklamace, předpokládám...)boty nechci, nové taky ne, navíc už jsem dávno synovi koupila jinde jiné, podstatně kvalitnější a s těmi jsme spokojeni.Nicméně se obávám, že nemám šanci uspět a dle zákoníku má zákazník právo buď na opravu zboží nebo výměnu za nové a jen v případě, že je vada neopravitelná a nové už nemají, tak bych měla nárok na vrácení peněz a nebo v případě, že se stejná vada opakuje v záruční době 3x za sebou
Nebo existuje nějaká šance, jak je přinutit k vrácení peněz v této situaci? Za každou radu díky moc
Odpovědět