Buchli, podle mě je to jen a pouze výmluva.
Záruční doba je 2 roky a minimálně po tu dobu by ty boty měli vydržet, pokud s nima teda tchán nehrál několik měsíců fotbal, nelezl po skalách, nepracoval na poli atp.
Pokud je užíval tak, jak ty píšeš, tedy minimálně, dá se to snadno dokázat neopotřebením, nebo jen minimálním opotřebením podrážky.
Na tom bych se točila jak na obrtlíku a trvala na řádné reklamaci.
Apropó - podle mne žádná prodavačka nemá právo odmítnout reklamované zboží.
Od toho tam ona opravdu není.
Taky se mi jednou snažila takhle prodavačka odbýt s reklamací synkových bot - taky dost drahé, kožené, minimálně nošené - u nich byl problém minimální, ale strašně mě štval, měl vliv na nositelnost boty - pásek suchého zipu se neustále vyvlékal z kovové přezky, ta se roztahovala a další pásek, který tu přezku držel se vytahoval a kroutil... Fakt debilní, když se to stávalo 5-ti leťákovi ve školce...
Byla jsem tam 2x, pokaždé to bylo opraveno, ale pokaždé špatně, takže se vada vždycky objevila. Nenamáhali se to posalat na opravení výrobci, ale plichtil to nějaký švec. Potřetí jsem se zhádala s majitelkou obchodu, která ve vzteku hodila boty do koše a vrátila mi peníze - byly to skoro dva tisíce.
Jako já vím, že jsem huba plechová, ale fakt mi peníze na stromě nerostou!!!