11.11.2014 17:15:45 Žubka
Re: Pořád se učíme a k ničemu to není
Takže z pozice učitelky bys to řešila jak? Že jedno dítě umí opravdu všechno učivo, najde Ti všechny přítoky na mapě a druhé řekne stěží jednu řeku a ještě ji hledá v Polsku, protože přece se chudák nebude něco daného učit, protože by tím strašně utrpěl jeho vývoj, že by konkrétní učitelka zrovna v konkrétním týdnu chtěla, aby se naučil (libovolně) konkrétní učivo? To bychom ty osnovy mohli rovnou zrušit, protože každé dítě je zrovna v danou dobu nějakým způsobem indisponováno, protože zrovna místo levostranných přítoků Vltavy myslí na něco úplně jiného. Nemyslím, že by bylo úplně vhodné to těm dětem až tak ulehčovat, všeobecně mi přijde, že mají dnešní děti daleko menší všeobecný přehled, než to bylo dřív, ale nejhorší je, že dokonce nemají ani moc dobrý "úzký" přehled v konkrétním oboru.
Odpovědět