29.11.2014 19:38:03 Šuplík
Re: Zamítnutá reklamace bot ve sportu A3
do A3 sportu již nevstoupíme po zážitku s reklamací fotbalového míče adidas, který si tam kluci koupili před pár lety. po PRVNÍM použití v hale se jim rozpáral šev, díky čemuž byl míč nepoužitelný. byla jim nabídnuta výměna. OK - bohužel v obchodě byly nalezeny jen míče stejné značky a ceny, které byly rozpárané rovnou (trošku, ale při bližším ohledání prý byly všechny načaté). poté byla vrácena polovina ceny a míč ponechán synům. bohužel jsme netušili, že toto vůbec někoho napadne, tak jsme tam 15tileté syny poslali, aby si to vyřídili sami. následně jsme do obchodu nakráčeli my, rodiče a sdělili, že neodejdeme, dokud nám nevrátí částku celou. pán kamsi telefonoval, nakonec míč milostivě přijal k další reklamaci (bylo to v neděli). večer jsme napsali někam na centrálu A3 sportu a dost důrazně vysvětlili, jaké budou další kroky, které podnikneme. v pondělí v 8 ráno volala jakási jednatelka, že asi synové špatně pochopili, co jim je vedoucím prodejny nabízeno a že si na prodejně máme vyzvednout všechny peníze. vysvětlení pro to, že rodiče to pochopili úplně stejně, nekomentovala. ČOIKU jsme stejně informovali, ale k ničemu to nebylo. takže za mě - do A3 sportu již nevkročíme
Odpovědět