| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Zaměstnání

4.1.2015 14:06:37 carmenka

Re: Práce v call-centru

Není call centrum, jako call centrum. Musíš rozlišovat aktivní a pasivní linku. Aktivní linka je opravdu jen pro otrlé povahy. Budeš sedět celý den na telefonu a vnucovat lidem věci, které nechtějí. Jako bonus se vší pravděpodobností dostaneš jen výplatu za to kolik toho prodáš. Musíš se připravit na to, že na Tebe budou celý den lidi řvát, že nic nechtějí a ať jdeš někam.
Já dělám na pasivní lince, je to info linka k jednomu produktu. Když jsem přišla prvně do centra, byla jsem v šoku. Maličkatá místnost, menší než náš obývací pokoj, o kterém s manželem často mluvíme, že je pro nás 3 moc malý. Tak tady nás sedí 16, jedna židle vedle druhé (kabelku musíme mít pod stole - pod nohama) protože vedle tebe je další židle. VŠICHNI telefonují, najednou. První týden mě ze sluchátek bolely uši (mám brýle a prostě mě to tlačilo), nejprve jsem si nemohla zvyknout na hluk (měla jsem občas chuť na všechny zařvat: "buďte sticha, telefonuju!", jenže to dělají všichni. Ale zvyknout se dá na všechno. Dneska už si normálně se sousedy povídáme a vůbec nevnímám, že vedle mě dalších 12 lidí telefonuje. Nejhůře jsem si asi zvykala na to, že se netoleruje žádný pozdní příchod, protože telefony zvoní okamžikem 8.00 bez výjímky všechny. Takže když přijdeš o 5 minut, už je to opravdu mega problém. Další věc je, že pracovní doba se počítá podle sekund, kdy telefonuješ (jsi "online"), takže jakmile se jdeš vyčůrat, tak nejsi v práci (samozřejmě máme určený čas, který můžeme max. za den strávit na pauze). Takže si rozmyslíš, jestli jít na záchod 2x nebo 3x, jestli si jít natočit čerstvé pití nebo ne. Okamžitě to poznáš na výplatě. To mi přišlo jako příšerná buzerace, na druhou stranu to chápu, když by každý tohle dělal, tak by se zákazníci nemohli dovolat a to prostě nejde. Na druhou stranu je to skvělá zkušenost. Zvykneš si na nepříjemné lidi, naučíš se být empatická apod. Já třeba šla do call centra s tím, že když jsem měla jít někam zavolat, tak jsem to neustále odkládala, nesnášela jsem to (samozřejmě nemluvím o klafání s kámoškou). A to už tedy fakt nemám. Jen mám problém, že v obchodě se loučím "na slyšenou" a oni si pak o mě myslí, že jsem cvok :-D
Odpovědět
Průběh diskuze (19 názorů)
Téma: Práce v call-centru Karkulína 4.1.2015 13:32
*Re: Práce v call-centru zerat 4.1.2015 13:46
*Re: Práce v call-centru Paja214 4.1.2015 13:48
**Re: Práce v call-centru Babsi+2 4.1.2015 17:57
**Re: Práce v call-centru Danulu 5.1.2015 8:21
***Re: Práce v call-centru Danulu 5.1.2015 8:22
*Re: Práce v call-centru xxxxxx2 4.1.2015 13:56
*Re: Práce v call-centru wexi 4.1.2015 14:2
**Existuje Katka a 2 výrostci 4.1.2015 14:14
*Re: Práce v call-centru carmenka 4.1.2015 14:6
**Re: Práce v call-centru Ropucha + 2 ropušata 4.1.2015 17:59
***tohle není zdaleka první diskuse o... hrou.da 4.1.2015 20:26
****Re: tohle není zdaleka první dis... Katka a 2 výrostci 4.1.2015 23:4
*****Re: tohle není zdaleka první d... radka 5.1.2015 8:46
**Re: Práce v call-centru Danulu 5.1.2015 8:25
***Re: Práce v call-centru mrakova 5.1.2015 9:33
****Re: Práce v call-centru Pavla 5.1.2015 9:55
*Re: Práce v call-centru Adelinkaa 1 dítě. 5.1.2015 7:43
**Re: Práce v call-centru Dana 6.1.2015 12:11


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.