6.10.2015 12:27:59 Žžena
Re: Vrácení nově zakoupené nefunkční elektroniky
Odstoupení od smlouvy je na to prohlídnutí. Pokud to nefunguje, má se reklamovat.
Pokud to vrátí, může se stát, že prodejce ten výrobek prodá dalšímu zákazníkovi, protože se NEDOZVÍ, že nefunguje. Nedostane možnost to vyřešit.
Jinak já bych rovnou kontaktovala prodejce a řekla, že rádio nefunguje. Dnes je dost prodejců opravdu proklientských, že nezdržují měsíc s reklamací, ale okamžitě vymění zboží, sama jsem takto měla doma náhradní výrobek do 24 hodin po obdržení nefunkčního, který si kurýr při dovozu toho nového ode mne odebral.
Opravdu mám opakovanou dobrou zkušenost, že proběhla výměna obratem, žádné papírování a lhůty vyřizování.
Odpovědět