2.3.2016 22:35:29 Diva.Bara
Re: Návštěva pedagogickopsychologické poradny
Eržiko, ty jsi asi četla jen začátek, viď? Bavíme se o dítěti před střední školou, které celých těch 7 let, co má AJ, nedělalo nic. Pak jsem přišla já, zjistila, že v osmičce je na úrovni čtvrťáků, a začala konat. Fakt mě to ten rok a půl stálo hodně sil, s kolegou jsme překopali kvůli této třídě celý témaťák, upravili učivo, aby např nezačali s předpřít. časem, jak měli, pokud nezvládli ještě přítomný čas (který zvládnout měli, ale nezvládli). Neznáš mě, nevíš, co s dětmi dělám, a kroutíš hlavou. Fajn.
Kdybys dočetla můj příspěvek, zjistila bys, že momentálně ohl tohoto žáka jde o to, aby hlavně nerušil ostatní. Protože ti se učit chtějí, vědí, že to potřebují, a fakt se snažím dělat hodiny dobře, pokud možno nepoužívám čj (opravdu jen když je to nutné). Není fér, když jeden ruší zbytek skupiny, a věř mi, že rušit umí. Samozřejmě přecházím takové ty pubertální projevy (proto jsem přešla i to, když se spolužákem komentovali posunky moje poprsí, protože u něj reakce vyvolá další akci). Kdyby projevil sebemenší snahu učivo zvládnout, klidně s ním (a ráda) budu hodinu denně po vyučování. Jenže tady jde jen o to, provokovat (nepřímo mi to kluci i sdělili, resp řekli si to mezi sebou, když si mysleli, že neposlouchám). Není nejmenší snaha něco v hodině dělat, cokoliv se naučit, a rodičům je to jedno. Nechci vychovávat cizí děti, mám svých dost, chci je učit.
Odpovědět